2010. május 31.

Újra áldott hétvégénk volt. Mike Sámuel tartott előadást szombat este, ill. vasárnap de. és du. Örültem a megértett üzeneteknek, és úgy szeretném a gyakorlatba ültetni. Minden erőmmel erre fogok koncentráni a héten. A gondolatokat majd folyamatosan fogom leírni, ahogy sikerül megélnem. Imádkozzatok értem, hogy valóban a Szentlélek irányítson engem.
József tegnap hallott csak arról, hogy jún. 17-ig le kell tegyen abszolut minden vizsgát, emiatt el kezdett aggódni, s elvesztette reményét a felől, hogy most le tudjon államvizsgázni. Bátorítottam, hogy tegye meg ami tőle telik, a többit úgyis Isten végzi, mi majd belenyugszunk akaratába. Fontos volna nekünk, hogy sikerüljön végeznie, hogy mehessen mesterizni aztán, mert csak így lesz jogunk a benntlakáshoz.
Imádkoztunk, és Isten elcsendesített minket: "Amit [...] ember szíve meg sem sejtett, olyan dolgokat készített Isten azoknak, akik szeretik Őt." Hát nem csodálatos? :) Eszembe jut, amit 7végén hallottam: Isten lépésekkel előttünk jár, nem lehet Őt megelőzni. Terve pedig tökéletes és a legjobb számunkra. Nem tudom, akkor miért mind stresszelem magam.

Ma is berezeltem. Az egyik tanárom szó szerint megfélemlített, és meginogtam abban a meggyőződésemben, hogy itt a helyem. Elmondta milyen nagy felelősség van egy mérnökön, s ő hogy járt a gyógyszergyárban (az egész csapat berugott, senkire munkát nem bízhatott; mellesleg az alkoholt a cégtől lopták a szeme előtt, pedig figyelt, és oly módon, hogy azzal az egész reakciónak lőttek, viszont másik reggel 6-ig kristályosítgatott egyedül, s persze feleslegesen, hogy a főnöknek mégis legyen mit felmutasson... Persze csődöt mondott a gyár). Nem tudom velem mi lesz. Igaz még van 2 évem, de úgy érzem nem fogok tudni megfelelni az elvárásoknak, annyira kevés a tudásom úgy a kémia területén, mint az angolban. Talán sosem érem magam utól. Nem gondoltam, hogy ilyen nehéz lesz. Mikor ide jöttem, arra gondoltam, elvégzem a 4 évet, s megyek az iparba dolgozni, közben meg lemesterizek. De most már fogalmam sincs mihez kezdjek. Ősszel már kell legyen egy államvizsga témám, azután lehet kissé másképp fogok nézni erre a szakra. Szépnek nagyon szép és érkedes, szóval szeretem, csak óriási nagy felelősséggel jár... Nem is tudom miért írtam le ezeket - előbb úgyis József fog végezni :) Megyek inkább Matlab-ozni, holnap vizsga van belőle.

Nincsenek megjegyzések: