2010. július 1.

Finish :D

Kegyelemből mostmár mérnök a férjem :D Olyan boldogok vagyunk és hálásak, hogy meghallgatta Isten imáinkat és teljesítette álmunk. Nem gondoltuk volna a vége fele, hogy idejében elkészül az államvizsgájával, hisz utolsó hétig dolgozott. Csodálatos Istenünk van, akiben bízhatunk és nem szégyenülünk meg. Egész évben tapasztaltuk, hogy kezében van az életünk, és hogy Ő vezet minket terve szerint.
Én is vakációzhatok most már, hisz minden vizsgám megvan :D Olyan érdekesek a gyakorlatok: Zilahon a téglagyárba leszek még egy hetet. Nagyon rendes a mérnök nő, mindent jól elmagyaráz, és nem nevet ki, ha buta kérdéseket teszek fel :) Már a munkások is ismernek. Mind jönnek oda kedvesen és kérdik, hogy tetszik-e, és tervezem, hogy náluk dolgozzak, ha végzek. Mondtam, hogy ez nem rajtam múlik.
Tegnap meglátogattam a nagyszüleim. Már a napjára sem emlékszem, hogy mikor jártam náluk. Örülök, hogy elmehettem, és még kertészkedtem is :)
Anya felmondott a munkahelyén. Nagyon örül, hogy békességben történhetett meg a távozása és senki nem haragudott rá, megértették és elfogadták az okát. Most már legalább kipihenheti magát és regenerálódhat. Egyszerűen sírt örömében, hogy végre most már minden vasárnap ott lehet az imaházban. Hiszem, hogy az Úr gondoskodik számára rövid időn belül egy megfelelő munkahelyről.
Röviden ennyi, most megyek pakolászni, mert holnap búcsúzunk Kolozsvártól, meg a kis benntlakásunktól őszig. Most már a két otthonunkban leszünk egy kis ideig.
Szép nyarat mindenkinek! Nem tudom mikor jelentkezek újra, de majd egyszer. Sziasztok!

1 megjegyzés:

Júlia ﺕ írta...

szijaaa :) kellemes zold szinu, vidam blogod van :) jo latni, hogy boldog vagy! :)